孤独的灵感

Crash My Party (Deluxe Edition) Luke Bryan
Roller Coaster - Luke Bryan

菁|延:

白牙叔的嗓音一如既往的浑厚


歌词:


She had a cross around her neck
她脖子上戴着十字架
And a flower in her hand
手里拿着一朵花
That I picked from the side of Thomas Drive
我从托马斯车道边上摘下的那朵
On our way to the sand
在去沙滩的路上
We found an old wooden chair
我们发现一张老木椅
Still warm from the sun
还留着太阳的余温

Pushed it back, gave me a kiss with Bacardi on her lips and I was done
她推倒了椅子,用她残留着巴卡蒂酒的唇吻了我,我就此沦陷
And we spent that week wide open
那一整周我们玩的很开
Upside down beside the ocean
在海滩上下翻滚
I didn't know where it was goin
我不知道接下来会怎样
Just tryin to keep my heart on the tracks
只是努力保持我的心在正轨上
I should've known that kind of feelin
我本该知道那种感觉
Would last longer than that week did
会比那周发生的持续更久的时间
Blown away and barely breathin
我被彻底打败,几乎不能呼吸
Sunday came and it was over
当星期天到来一切结束了
Now she's got me twisted
现在她使我扭曲着
Like an old beach roller coaster
像海滩一个老云霄飞车
The rest of those days
之后的日子
Turned into long crazy nights
都变成漫长疯狂的夜晚
When the music got loud
当音乐大响
We'd sneak away from the crowd under the boardwalk lights
我们从木板路灯光下的人群中偷偷溜走
And with all the things we said
在所有我们聊到的事中
What I just can't get past
我不能放下的
Is the way we let it end
是我们让它结束的方式
Now Im wonderin where she is
现在我想着她在哪儿
Knowin I can't get that goodbye back
尽管知道我不能要回那个再见
And we spent that week wide open
那一整周我们玩的很开
Upside down beside the ocean
在海滩上下翻滚
I didnt know where it was goin
我不知道接下来会怎样
Just tryin to keep my heart on the tracks
只是努力保持我的心在正轨上
I should've known that kind of feelin
我本该知道那种感觉
Would last longer than that week did
会比那周发生的持续更久的时间
Blown away and barely breathin
我被彻底打败,几乎不能呼吸
Sunday came and it was over
当星期天到来一切结束了
Now shes got me twisted
现在她使我扭曲着
Like an old beach roller coaster
像海滩一个老云霄飞车
She's like a song playin' over and over
她像一首不断循环的歌曲
In my mind, where I still hold her
在我的脑海里,我还拥有她的地方
I had the chance and I should've told her
我有过机会,我本该告诉她
When we spent that week wide open
在我们放浪不羁的那周
Upside down beside the ocean
在海滩上下翻滚
I should've known where it was goin
我本该知道它会怎样发展
Still tryin to keep my heart on the tracks
还在努力保持我的心在正轨上
And I should've known that kind of feelin
我本该知道那种感觉
Would last longer than that week did
会比那周发生的持续更久的时间
Blown away and barely breathin
我被彻底打败,几乎不能呼吸
When Sunday came and it was over
当星期天到来一切结束了
Now she's got me twisted, yeah, Im still twisted
现在她让我扭曲着,嗯,我还扭曲着
Like that old beach roller coaster
像海滩那个老云霄飞车


评论
热度(18)
© 孤独的灵感 | Powered by LOFTER